keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Eizo kokemuksia, osa 3

Ei mennytkään hommat niinkuin Strömsössä.

UPS kiikutti jälleen uuden näytön perille. Jouduin tilaamaan sen suoraan työpaikalle, kun en olisi ollut päivällä sitä vastaanottamassa kotona. Kiireisen työpäivän keskellä juoksin entisen näytön kanssa toimistotalon ala-aulaan ja vaihdettiin paketteja lähetin kanssa. Avasin uuden paketin ja poimin päältä paperit palautusta varten. Minulla ei ollut mahdollisuutta alkaa tarkastelemaan pakettia tarkemmin, vaan kuittasin paketin saaduksi ja painelin takaisin töiden pariin.



Kotiin päästyäni aloin purkaa pakettia...paketissa oli PELKÄSTÄÄN uusi näyttöpaneli. Ei kaukosäädintä, ei ohjeita, ei piuhoja...Vaikka pakettiin oli merkitty mahdollisuus tarkastaa uusi näyttö ennen vanhan palautusta, niin en sitä kuitenkaan pystynyt tekemään. Toki olisin voinut tarkastaa paketin samalla kun otin palautuspaperit. Tunnustelin vaan fyllien päältä, että näyttö siellä on, mutten tullut tsekanneeksi näyttöpaneelin alle. Eli toisaalta siis omakin moka. Toki Eizon porukkakin olisi voinut sanoa etukäteen, että älä palauta muuta kuin pelkkä paneli. No eipä tässä tullut oikeastaan kuin ehkä viikon viivästys ennenkuin sain uuden näytön toimintaan.



Muuten olen kyllä tyytyväinen sekä itse näyttöön, että Eizon aspaan. Hommat hoitui (tuota em. hommaa lukuun ottamatta) ripeästi ja mukisematta.

Ei kommentteja: