sunnuntai 1. elokuuta 2010

Nikonia Canonistille

Nikon Finland on järjestänyt kesän mittaa kuukausikisoja Facebookissa, johon tuli itsekin osallistuttua nyt heinäkuussa. Heinäkuun teemana oli "Minä olen..." ja laitoin tuohon kilpailuun Colosseumilla kuvatun Gladiaattorifoton. Kuvan nimeksi tuli "Minä olen voittamaton".



Kuva keräsi kaiken kaikkiaan 137 ääntä ja voitti kyseisen kuukauden kisan! Mahtavan isot kiitokset kaikille äänestäneille :) Palkinnoksi sieltä olisi tulossa Nikon S3000, joka täyttääkin sopivasti uuden pokkarin tarpeen.



Vaikka perheessä on ollut kameroita jos jonkin merkkisiä (Sony, Minolta, Canon, Kodak, Olympus, Zenith...), niin Nikonia ei vielä ole ollut. Tulkin Ville toivottelikin jo minut tervetulleeksi "pimeälle puolelle" :) Ei minulla koskaan mitään merkkiuskollisuutta ole ollutkaan, mutta ekaksi käytetyksi järkkäriksi löytyi sattumalta Canon (300D) ja sen linjan sälää on sitten kertynyt paljon. Uskon kuitenkin, että meistä tulee Nikonin kanssa myös hyvät kaverit :)

Ei kommentteja: